הצעת נישואין בכותל

הצעות נישואין בכותל – הדבר המרגש ביותר שתוכל לעשות!

הכותל המערבי, עומד יציב במקומו כבר יותר מ- 2,000 שנה! כאשר מקום זה, נחשב למקום הקדוש והחשוב בעולם עבור עם היהודי.

בשל כך, רבים מוצאים בכותל מיקום מושלם עבור הצעת נישואין, בעוד שהקדושה של המקום, האווירה המיוחדת, כמו גם המראה המרשים של האבנים הגדולות – כולם מוסיפים משמעות אמיתית ועמוקה לרגע ההצעה.

ברחבת הכותל הפתוחה לציבור מתקיימים מגוון אירועים משמעותיים: בר מצווה,  בת מצווה וכמובן אל הרחבה מגיעים חיילים שרוצים להישבע אמונים, כמו גם שרבים טומנים בין אבני הכותל פתק עם בקשה ולוחשים במקום תפילה.

בכך, ניתן לראות גם חגיגות רומנטיות שמתרחשות ברחבה או בסמוך אליה וזאת בעת הצעת נישואין שמתקיימת במקום הקדוש והמרשים הזה.

כיצד אפשר להציע נישואין בכותל המערבי?

ראשית, חשוב לדעת כי בכותל המערבי מתרחשים לא מעט אירועים, כגון: ברכות כוהנים, עלייה לתורה של נערים שהגיעו לגיל מצוות, ישנם סיורים בין החומות העתיקות של ירושלים ושאר אירועים המתרחשים ליד האבנים והחומות הענקיות.

כדי להציע לאהובת ליבכם חיים מאושרים יחדיו, מומלץ לבחור עבור ההצעה יום נפלא ומיוחד בו תטיילו בסמטאות ירושלים הקסומות, תצאו לסיור רגלי במנהרות הכותל, תוך עלייה לגגות החצרות שנמצאים בסמוך למקום.

על גבי המרפסות הגדולות הסמוכות לכותל כמו גם במסעדות שיש במקום או באזורים ליד הרחבה, תוכלו לכרוע ברך ולהציע לבת הזוג לבלות את חייכם יחדיו.

ככה תתכנן הצעה מיוחדת במינה!

כדי לתכנן הצעת נישואין רומנטית במיוחד, מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בהפקת הצעת נישואין, כזו  שתוכל לעזור ולסייע לכם לתכנן את החגיגה שלכם.
אנו ב-  mi amore הצעות נישואין  נשמח לסייע לכם לבחור מיקום מתאים, לבחור בשעה המתאימה כמו גם ביום הנכון בו אפשר להגיע לכותל.

בנוסף, נוכל לעזור ולסייע לכם בקישוט המקום בו תציעו נישואין, כמו גם בשילוב זמרים / מתופפים ושופרות שילוו בשירה את הרגע המרגש.

אם תרצה לתכנן לבד את החגיגה הרומנטית, תוכל לקבל המלצות על מסעדות או מקומות שכדאי להציע בהם נישואין, תוך קבלת המלצות מחברים ובני משפחה. נוסף לכך, תוכל לשכור נגנים ירושלמיים מוכשרים אשר מנוסים בליווי מוזיקאלי של חגיגות שונות המתקיימות במקום. בכך ניתן לבחור ממתופפים, כנרים או זמרים שמלווים את האירוע בפריטה על גיטרה.

אם תרצה להשמיע שיר רומנטי ששניכם אוהבים, תוכל לשכור או לרכוש רמקול מוגבר  – דבר שיהפוך את ההצעה לרומנטית ומשמעותית. (בשל בעיית חשמל מומלץ להשתמש בבידורית ניידת)

חשוב לארגן את הרגע המרגש על אחת מהמרפסות המשקיפות על הכותל, כמו גם במרחב מרוחק מעט מהמקום בו מתפללים ומבקשים בקשות, בכך תוכלו ליהנות מפרטיות ולכבד את פרטיותם של אחרים.

מלבד בחירת אמנים או השמעת שיר רומנטי, מה עוד כדאי להביא להצעת נישואין בכותל?

אם בחרת לכרוע ברך במקום מרהיב זה, תוכלו לקשט את המקום עם שטיח אדום, עלי כותרת, נרות, שלט מודפס שנושא את המילים "התינשאי לי?" (בצירוף שם הבת זוג ומספר תמונות משותפות)  , בנוסף תוכל  להוסיף יין או שמפנייה וכוסות מתאימות.  (ולא לשכוח לצלם ולתעד את כל זה)

האם כדאי לחגוג את האירוע עם משפחה וחברים?

חשוב לדעת כי בדרך כלל חגיגות שמתקיימות בכותל המערבי מלוות במשפחות חברים ואף בקהל הרחב שנמצא במקום ועושה הכל כדי לשמח זוג צעיר שהחליט להתחתן. עם זאת, גם ארגון של רגע אינטימי ורומנטי בו נמצאים רק אתה ואהובתך: יכול להיות מושלם, בעוד שלעיתים אמירת המשפט "האם תינשאי לי" מספיקים כדי לאפשר לכם ליהנות מרגע בלתי נשכח!